۱۳۹۱ خرداد ۲۲, دوشنبه

نگاهء اجمالی به عقبگاهء پلانهای توطئه گران


 


محمدیعقوب هادی

 
نگاهء اجمالی به عقبگاهء پلانهای توطئه گران
 
تمام انسان‌ها به یاری تفکر برای ادامه حیات شان رسیدن به یک منزل مقصود را نشانی مینمایند. راه‌های رسیدن به منزلگاه متعدد است. انسان برای نایل شدن به آن و پیمایش راه منزل به انتخاب وسایل و وسیله ها متوصل می‌شود. با این گزینش او از خود تعریف میکند که کیست و چسان است.
از آنجا که انسانها بصورت عموم دارای دوشخصیت استند. یکی شخصیت فطری انسان ودیگر شخصیت کسبی انسان است . پایه یا ستون هر دو شخصیت انسان تفکر خود انسان است. از همینجاست که هر یک از انسان‌ها حتی در محیط هم آهنگی های اجتماعی ، سیاسی، حزبی، اتنیکی، دینی، مذهبی وهر جمع آمد اشتراکی دیگر به اساس تعریف شخصیتی خودشان قابل شناخت میگردند.
با در نطر داشت این تحلیل آگاهان وعلاقمندان مسایل سیاسی ورویداد های حیات سیاسی مجموعه های سیاسی کشور به حیث نیرو های محرک در جامعه میدانند که در این روز ها توطئه بسیار خطرناک برای از هم پاشی یکی از این مجموعه های بسیار با اهمیت کشور «حزب مردم افغانستان» از جانب یک عده از دسیسه سازان وتوطئه گران آغاز شده که با نیرنگ های رنگا رنگ به پیش برده میشود.
چگونگی آغاز این توطئه را همانگونه که اعلامیه جعلی در سایت « بامداد» مستند ساخت. در عین زمانی که توسط اعلامیه شورای مرکزی حزب مردم افغانستان نیز رد گردید، هم‌ زمان با آن یادداشت‌های بسیار مشرح در سایت‌های خوانای انترنتی این توطئه را افشا نمود ولی با آنهم توطئه گران دست از این بازی خرابکارنه نکشیده اکنون به ایجاد شورا های جعلی ودایر شدن جلسات جعلی حمایتی از اعلامیه جعلی شان پرداخته که عقبگاه آن توطئه بزرگ شیونیزم قومی نطفه گذاری میگردد.
برای بر پائی جلسات حمایتی جعلی ولایت های به اساس بر قراری توازن (مانند دولت موجود کرزی) در نظر گرفته شده که نیات توطئه گران پوشش بدهد. اگر به پیشنه رویداد های درون حزبی و بیرون حزبی مانند همایش های داخل وخارج که ابتکار حزب مطرح شد، حمایت از کاندید حزب در دوره انتخاباتی ریاست جمهوری، نماینده گی شورا در کار کنگره وحدت، در مورد ایتلاف نیرو های دادخواه، مترقی و دموکرات، وسایر تدابیر حزبی سیاسی ومهم تر از همه قبل از مساله کادر رهبری در مورد تصامیم خود کنگره وحدت این شورا ها وآدم های نو چاپ آن مفقود بودند واکنون دفعتآ برای تائید توطئه پیدا می‌شوند و یک جلسه حمایتی جعلی ( پروان) نه آدمی داشته ونه صحبتی صورت گرفته فقط حمایت شده، بعد از سالها خاموشی در مورد رویداد ها اکنون با نام دینه گل غریب مل را با نام سر چپه دادحق کارگر( شاید میخواستند بگویند حقداد کارگر) گویا خواسته اند یک توازن توطئه گرانه را (با فکر فساد صندلی گذاشتن) پوشش بدهند. در مورد جلسه جعلی ولایت کاپیسا میخواهم اینرا بگویم همانگونه که در یادداشت‌های گذشته گفته شد که رفیق داود «راوش» جانب قضیه نه بلکه شکار توطئه قرار داده شده، لذا به نسبت تعلقیت رفیق «راوش» به ولایت کاپیسا توطئه گران چنین فکر کرده‌اند که در صورت کامیابی توطئه وشکست توطئه شکار شان همان شکار ولی هدف را باید از دست ندهند. به این معنی که اگر توطئه ناکام شد رفیق «راوش» را با این استناد که او با تکیه به سمت و منطقه در راس این توطئه قرار داشت، و اگر توطئه کامیاب شد با همین دسیسه سُست پایهء قوم گرائی مانند دزدانِ که پیشتر وبیشتراز صاحب خانه دزد فریاد میزنند که دزد را بگیرید برای چپه کردن این شکار توطئه از آن کار بگیرند. تعجب میکنم که رفیق داود «راوش» اگر به این توطئه پی نبرده باشند
در مورد جعلیات در ولایت کاپیسا چون نویسنده از ولایت کاپیسا استم مسایلی برای گفتن وجود دارد که به آینده موکول میکنم اما به توطئه گران میخواهم بگویم دروغگویان شرمسار و سر افگنده باد....
 
محمد یعقوب هادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.