۱۳۹۰ آذر ۲۴, پنجشنبه

کنگره باید حلال مشکلات باشد


کنگره  باید حلال پرابلم ها باشد

رفقای عزیز حزب واحد !
به تعقیب فریاد وحدت خواهان در اروپا که در سایت  های بامداد، وطن وسایت وزین آریایی به نشر رسید که دربرگیرنده خواست و تقاضای اکثریت وحدتخواهان در رابطه به تامین وحدت و یکپارچګی حزب واحد و تدویر کنگره آن و همچنان فراخوانی بمنظور جلوگیری از تشتت و پراگنده گی در صفوف حزب واحد بوده که رفیقانه از رهبری و کمیسیون تدارک شورای رهبری حزب واحد تقاضا صورت گرفته بود تا مشترکا تاریخ تدویر کنگره حزب واحد  راتعیین نمایند که با تاسف طی  مدت بیش از دوسال بعد از ادغام  تشکیلاتی در اروپا  وداخل کشور بار ها موانع و مشکلات فرا راه تدویر کنگره به گونه های مختلف  عرض وجود نمود که به هیچ وجه نمیتوانست قناعت رفقا را جهت عدم تدویر کنگره فراهم نماید  چنانچه نشرات اخیر در سایت ها خود گواه برین ادعا است .
بنأ از آنجاییکه قرار است فردا  مورخ ۱۵ .۱۲. ۲۰۱۱ میلادی کنگره حزب واحد با در نظر داشت یادداشتهای از مرکز دایر گردد لذا یکبار دیگر رفقای وحدت خواه در اروپا با درنظر داشت اینکه تدویر کنگره و اشتراک نماینده های انتخابی و ایجاد حزب جدید میتواند راه گشای حل پرابلم های موجود باشد از اینرو باورمندیم که :
۱- تدویر کنګره که خواست اکثریت اعضای حزب واحد   میباشد وتلاشهای  پیگیر نیزدراین زمینه مبذول گردیده است بنأ در صورت اشتراک دوثلث نماینده های انتخابی که بعد از ادغام تشکیلاتی انتخاب و بمثابه نماینده های حزب واحد جهت اشتراک در کنگره معرفی گردیده اند از لحاظ تشکیلاتی مورد تائید میباشد .
۲-  تدویر کنگره و ایجاد حزب واحد  با برنامه و اساسنامه که قبلأ تهیه  ونظر اکثریت رفقا درآن گرفته شده است باعث آن میگردد تا حزب جدید در قبال مسایل داغ سیاسی کشور در عرصه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و امنیتی خطوط فکری خویشرا تنظیم وارایه نماید .
۳- تدویر کنگره و ایجاد حزب جدید  برعلاوه اینکه  از تشتت وپراگنده گی درون حزبی جلوگیری بعمل مییاورد  نیروهای خاموش را دوباره در تحرک و اداشته وزمینه وحدت های بیشتر را نیز مساعد میسازد .

4- با ایجاد حزب جدید  بعد از تدویر کنگره طرح ایجاد  جبهه وسیع ملی – دموکرات  را با سایر  روشنفکران ، وطنپرستان ،تجدد طلبان مساعد ساخت و میتوان زحمتکشان را با خط مشی معین بمنظور رفاه بهتر زحمتکشان بدور حزب جدید بسیج نمود .
بنأ از اشتراک کننده ګان کنگره که نماینده های منتخب حزب واحد اند تقاضا میداریم  تا تصامیم و فیصله های همجانبه را در رابطه به یکپارچگی حزب واحد جدید اتخاذ و تلاش نمایند تا دیگر مایه ناامیدی رفقا نگردند . موفق باشید

سید عسکر نجم  به نماینده گی تعدادی
وحدتخواهان در اروپا

نوت : لست رفقا با نامهای ایشان موجود است در صورت ضرورت به نشر سپرده میشود
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.